فیلم| پایین کشیدن پرچم امام حسین (ع) در جمهوری آذربایجان؛ نصب نمادهای همجنسگرایی آزاد!
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از مبارزه با نمادهای شیعی و پایین کشیدن پرچم امام حسین (ع) در جمهوری آذربایجان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، در حالی که نصب نمادهای همجنسگرایی در جمهوری آذربایجان آزاد است، پرچم های عزای امام حسین (ع) و تصاویر نمایدن شمشیر ذوالفقار امام علی (ع) توسط پلیس این کشور پایین کشیده می شود.
- بیشتر ببینید:
- مبارزه مازیار الهامی با حریف آذربایجانی در مسابقات MMA
فیلم پایین کشیدن پرچم امام حسین (ع) در جمهوری آذربایجان؛ نصب نمادهای همجنسگرایی آزاد که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم مبارزه با نمادهای شیعه در جمهوری آذربایجان
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
ما یگانه پرست و خدا پرستیم ،، نه بت پرست و حسین پرست و علی پرست و ذوالفقار پرست ، متاسفانه عالمان دینی نتوانستهاند خدا پرستی و پیروی از دستورات الهی را به مردم بیاموزند!!!!! و ما را خرافه پرست کردند و دین و مذهب و ائمه نردبانی برای بالا رفتن از شعور مردم و کنار گذاشتن قوانین الهی شده تا با روایت و حکایت مردم عوام را برای پیشبرد اهداف شوم با خود همراه گردانند،، دینداری و خدا پرستی ربطی به این بازیهای سیاسی دو طرف درگیر ندارد و مردم را به جبهه گیری با همسایگان خود نکنید،، اعمال خودتان را خدا پسندانه کنید تا دیگران با شما با خلوص نیت رفتار کنند،،شم نمیتوانید به دیگران ،، رفتار و عقیده خود را تحمیل نمایید و چرا در مقابل وحشیگری دولت چین با مسلمانان ایغور و رفتار دولت روسیه با مسلمانان چچن را هیچ وقت در نشریات وصدا و سیما بررسی و نقد نکردید؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
ناشناس

۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
این پدرسوخته الهام ثابت کردکه یک صهیونیست به تمام معناست.کسانی هم که تواین کارکمکش میکنندبیشترشان صهیونیست هستند.پس معلوم شدکه این موجودکثیف ازایران وایرانی فقط بخاطرشیعه بودنش ناراحت ودشمنی داره ونه چیزدیگه ای .خداریشه این مردک الهام رو با حامیان حمالش بکنه .
مهران

۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
اون خدات تو قبول نداره چون رفیقات تو اروپا خانواده نابود کردن دارن همحنسبازی اموزش میدن تو مدارس مراکز فحشا پلی اموری سایتهای پورن حذف اسم پدر مادر اجازه جولان دادن آتئیستها قانونی بودن رابطه با محارم حیوانت منم بی دینم ولی خدا شما حیوانهای برهنه زن زندگی هرزگی قبول نداره خدا انسانیت قبول داره زندگی انسانی
ناشناس

۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
دشمن خاندان پیامبر و ائمه اطهار نه تنها خداپرست و یکتا پرست نیست بلکه یک شیطان پرسته که از نطفه حرام متولد شده
محسن

۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
تو یک *** ابلیس پرستی که از معاویه و یزید و شمر و ابن ملجم پیروی میکنی انشاءالله با همین زنازاده ها محشور میشی تو قعر جهنم
محمد

۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
فقط کم مونده بود پای یه داعشی تکفیری حروم زاده واجب القتل تو این سایت باز بشه
مصطفی

۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
دشمن ائمه و اهل بیت پیامبر،دشمن پیامبر و دشمن خداست،معبودش شیطان رجیم متولدشده از نطفه حرام و قتلش واجب
احمد

۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
لعنت الله بر تو و معبودت شیطان،لعنت الله بر معاویه زنازاده و یزید زنا زاده،لعنت الله بر سنی و وهابی و داعشی و طالبانی،همگی بندگان مخلص و مقرب ابلیس لعین
سعید

۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
انشاءالله با معاویه ولدالزنا و یزید ولدالزنا محشور بشی توی قعر جهنم...شیطان پرست نجس تر از کافر،واجب القتل کثیف و ***
مسعود

۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
تو یا داعشی هستی یا طالبانی،کشتن *** هایی مثل تو واجبه،دشمن شیعه و خاندان پیامبر از هر کافری نجس تره
ناشناس

۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
(.... بگو: من از شما اجر رسالت جز این نخواهم که مودّت و محبّت مرا در حقّ خویشاوندان منظور دارید ....) سوره ی شوری آیه ۲۳ در این آیه میبینیم که خداوند از ما محبت به اهل بیت را خواسته.
مودت یعنی محبت و دوست داشتن همراه با اطاعت است ،ما خاندان پیامبر را دوست داریم ولی آن ها را نمی پرستیم ،خداوند بارها در قرآن از ما خواسته که از پیامبر اطاعت کنیم و اطاعت از پیامبر را در راستای اطاعت از خداوند قرار داده ،(اطیعوا الله و اطیعوا الرسول) آیا پیامبر و امامان چیزی جز اطاعت از خداوند را از ما خواسته اند؟ اگر ما واقعا پیامبر و اهل بیتش را الگو قرار می دادیم که دیگر این مشکلات را نداشتیم .من نمی دانم شما چرا شیعیان را حسین پرست و... می دانید .آیا به خاطر محبت ما به اهل بیت پیامبر است؟ این که عجیب نیست انسان های آزاده و مومن ونیک را دوست داشته باشی ،اگر به دلیل توسل به آنان است ،این هم عجیب نیست .خداوند در آیه۳۵ سوره ی مائده می فرماید: (ای اهل ایمان، از خدا بترسید و به سوی او وسیله جویید و در راه خدا جهاد کنید باشد که رستگار شوید.)
در واقع اطاعت از خداوند وسیله رسیدن به خدواند است .جهاد،نماز،خمس و زکات و...حالا یکی از آن ها هم اهل بیت می باشند.اگر ما از آنان و پیامبر اطاعت بکنیم در واقع از خداوند اطاعت کرده ایم زیرا آنان هرگز ما را به معصیت خداوند توصیه نمی کنند.ما هم مثل دیگر مسلمانان شهادتین را می خوانیم و مثل سایر مسلمانان رو به قبله و برای خداوند یکتا سجده می کنیم .توسل به امامان به معنی پرستیدن آنان نیست ما می گوییم ( یا وجیها عندالله اشفع لنا عند الله) واین به آن معنا نیست که سرتا پا گناه باشیم و انتظار شفاعت را هم داشته باشیم. در واقع ما از خداوند می خواهیم به واسطه آبرو و ارج و قربی که آنان در نزد او دارند اگر لیاقت داشته باشیم و به صلاح مان باشد دعایمان را مستجاب کند.
هر کس هر کاری کرد،هر گناهی کرد حتما تاوان کارش را پس می دهد چون خداوند در کمین ستمگران است.
مودت یعنی محبت و دوست داشتن همراه با اطاعت است ،ما خاندان پیامبر را دوست داریم ولی آن ها را نمی پرستیم ،خداوند بارها در قرآن از ما خواسته که از پیامبر اطاعت کنیم و اطاعت از پیامبر را در راستای اطاعت از خداوند قرار داده ،(اطیعوا الله و اطیعوا الرسول) آیا پیامبر و امامان چیزی جز اطاعت از خداوند را از ما خواسته اند؟ اگر ما واقعا پیامبر و اهل بیتش را الگو قرار می دادیم که دیگر این مشکلات را نداشتیم .من نمی دانم شما چرا شیعیان را حسین پرست و... می دانید .آیا به خاطر محبت ما به اهل بیت پیامبر است؟ این که عجیب نیست انسان های آزاده و مومن ونیک را دوست داشته باشی ،اگر به دلیل توسل به آنان است ،این هم عجیب نیست .خداوند در آیه۳۵ سوره ی مائده می فرماید: (ای اهل ایمان، از خدا بترسید و به سوی او وسیله جویید و در راه خدا جهاد کنید باشد که رستگار شوید.)
در واقع اطاعت از خداوند وسیله رسیدن به خدواند است .جهاد،نماز،خمس و زکات و...حالا یکی از آن ها هم اهل بیت می باشند.اگر ما از آنان و پیامبر اطاعت بکنیم در واقع از خداوند اطاعت کرده ایم زیرا آنان هرگز ما را به معصیت خداوند توصیه نمی کنند.ما هم مثل دیگر مسلمانان شهادتین را می خوانیم و مثل سایر مسلمانان رو به قبله و برای خداوند یکتا سجده می کنیم .توسل به امامان به معنی پرستیدن آنان نیست ما می گوییم ( یا وجیها عندالله اشفع لنا عند الله) واین به آن معنا نیست که سرتا پا گناه باشیم و انتظار شفاعت را هم داشته باشیم. در واقع ما از خداوند می خواهیم به واسطه آبرو و ارج و قربی که آنان در نزد او دارند اگر لیاقت داشته باشیم و به صلاح مان باشد دعایمان را مستجاب کند.
هر کس هر کاری کرد،هر گناهی کرد حتما تاوان کارش را پس می دهد چون خداوند در کمین ستمگران است.
ناشناس

۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
سوره منافقون آیه ۸ ،[.....در حالی که عزّت فقط برای خدا و برای فرستاده اش و برای مؤمنان است، و لیکن منافقان نمی دانند.]
آیا امام حسین ( ع)جزء مومنان نیست؟ این کارها تاثیری بر عزت امام حسین( ع) نمی گذارد بلکه خودشان را رسوا می کنند .
هر که با آل علی در افتاد بر افتاد.
آیا امام حسین ( ع)جزء مومنان نیست؟ این کارها تاثیری بر عزت امام حسین( ع) نمی گذارد بلکه خودشان را رسوا می کنند .
هر که با آل علی در افتاد بر افتاد.
تینا

۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
ما برای مسلمانان دنیا از جمله مردم آذربایجان که گرفتار این یهودی مسلمان کش شده اند متاسفیم !! برای حیوان هایی مثل تو هم که فقط به فکر راحتی خودتان هستید هم متاسفیم
مریلا

۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
خدا به داد مسلمانان کشورش که به دست این صهیونیست دوست افتادند برسد
محمد

۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
ابله امامان و پیامبران برگزیدگان خدا هستند. احتمالا از تبار یزید هستی که دشمن امام حسین شده ای....گاندی که مسلمان نیست عاشق حسین می شود تو به امام حسین توهین میکنی ... بت خودتی و اوون تفکر کثیفت..... امام حسین یعنی عشق و آزادگی.. امام حسین یعنی مبارزه با ظلم و نفاق... امام حسین یعنی چراغ هدایت.... بدون امام حسین چطور میخواهی خدا را بشناسی
علی

۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
با اونکه آزربايجانی هستم و از فاشیستهای پانفارسیزم و ارمنستان اشغالگر بیزارم... ولی از الهام علی اف هم خوشم نمیاد...
در ضمن متاسفانه هم جنس گرایی در خیلی از کشورها تبلیغ میشه حتی در ترکمنستان که دوست شماست
در ضمن متاسفانه هم جنس گرایی در خیلی از کشورها تبلیغ میشه حتی در ترکمنستان که دوست شماست
آناهیتا

۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
تو غلط کردی که یکتا پرست و خدا پرست باشی !! احمق مغز پوسیده : خدایت نوح ابراهیم موسی عیسی و محمد و فرزندانش را برای بنده هایش فرستاده و هر کسی را که گوش به دستوراتش ندهد کافر و شیطان پرست خوانده .. آنوقت با چه رویی خود را خداپرست می دانی و جسارت کننده به پیامبران و امامانش !!!!!
داریوش

۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
متاسفانه برخلاف انتظار توعه کافر عالمان دینی همه دستورات خدا را آنطور که خداوند گفته آموزش دادند نه آنطور که یک مشت حرام زاده مثل تو می خواهند تا ایران هم مثل بقیه ی دنیا انسانیت جایش را به حیوانیت بدهد
داریوش

۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
خوب به تو چه چرا باید کافری مثل تو در امور و مشکلات مسلمانان دنیا دخالت کنه
مرتضی

۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
گیریه زاری شخصی هست هرکس تو خونه خودش احسنت کاری قشنگی کردن تو ایران که ۱۲ماه یا وفات هست
سارا

۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
دوران وحشیگری فمنیستی منافقین داعش هرزه گی و بی بندو باری غرب گرایی بی دینی کافری بدحجابی بیشرفی وطن فروشی سگ پرستی شیطان پرستی....... دیگه رسوا شده و تمام شده و مردم دیگه با این شعارهای تو خالی بی ارزش( زن هرزگی آزادی) و ( مرد بی غیرتی آبادی ) فریب نمیخورند .. دستت رو شده .بیچاره پدر مادر مسلمانت که نام بهترین بندگان خدا را برایت گذاشته اند .. متاسفم برایشان از بخت بدشان برای چنین فرزند ناخلفی!
ناشناس

۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
این کار دقیقا بخاطر جواب دادن به کارهای گروه حسینیون مستقر تو آذربایجان بود
علی

۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
کسی نمیتونه بگه به ما چه فردا تو کشور خودمون هم نمایان میشه آخرالزمان که میگه همینه
چی میشه که انسان حتی از حیوان هم پست تر میشه
چی میشه که انسان حتی از حیوان هم پست تر میشه
ناشناس

۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
نوکری؟شما کجا نوکری دیدی؟
میخوای بگیم بیاند نوکری ایران رو بکنند تا مثل بدبخت بشند به نون شبشون هم محتاج؟یا نوکر چین و روسیه بشند؟
میخوای بگیم بیاند نوکری ایران رو بکنند تا مثل بدبخت بشند به نون شبشون هم محتاج؟یا نوکر چین و روسیه بشند؟
ناشناس

۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
شما به بزرگی خودت ببخش،اولا زن زندگی آزادی دوما از فردا میایم میگیم خرافات تدریس کنند
کوروش شکوری آذر

۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
یکی از ویژگی های جالب مسلمونا اینه ک به خاطر قرآنی ک نخوندن و پیامبری ک نمیشناسنش حکم مرگ صادر میکنن
اینایی که حکم مرگ صادر کردن و فحش دادن کدومشون یکبار فقط یکبار قرآن خوندن ک ببینن چی میگه
اینایی که حکم مرگ صادر کردن و فحش دادن کدومشون یکبار فقط یکبار قرآن خوندن ک ببینن چی میگه
مسعود

۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
چه ربطی به فوتبال داره ؟ ما که پرچم امام حسین رو حمل میکنیم. مردمان زیر ظلم زندگی میکنن.. بیا به داد مردم بدبخت ایران برسین. کله کثیفتون توی *** مردم کشورهای دیگه اس.. اینکه شما پرچم تو سوراخ سمبه هاتون هست خیلی خوبید؟ اینقدر شعر ننویسید.. با این کارا ترک ها رو علیه خودتون میکنید که آخرت خوبی نداره براتون
بیتا

۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
خدا به داد ما و افغانستان و آذربایجان برسه که هممون به یه درد گرفتاریم
رضا صیادیان

۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
سلام دولت فاشیست آذربایجان داره سبب نابودی خودش رومهیا میکنه
آن شاالله به زودی مردم شیعه آذربایجان وتمام آزادیخواهان از سر این حرام لقمه راحت میشن
آن شاالله به زودی مردم شیعه آذربایجان وتمام آزادیخواهان از سر این حرام لقمه راحت میشن
افشین

۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
پانترک های سینه چاک الهام علی اف بیان این قضیه رو ماست مالی کنم. همونایی که بحث اختلاف آذربایجان با ارمنستان پیش می آمد می گفتند کشور مسلمان آذربایجان و بحث رو به اسلام و مسیحیت می کشاندند .
محمد

۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
لطفاسنجیده سخن بگوئید.مسلمانان قرآن را هم خوب می خوانند و هم خوب به آن عمل می کنند..وپیمبرشان را هم خوب می شناسند و به او وفادارند و از جان بیشتر دوستش دارند... کسی که که به مقدسات مسلمانان توهین کند، انسان نیست و جایی در میان انسان ها ندارد. برای مزدور، دل نسوزان...
علی

۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
شما همون هوایی هستید که گفتید قره باغ خاک اسلام هست همون هوایی هستید خوشحال شدید آقای اردوغان انتخاب شدن چون اسلام گرا هست در ظاهر و هیچ وقت ایرانی براتون مهم نیست حداقل برای اسلام هم که شده مار کنید که خروجی اون برای ایرانی اهورایی ما فایده ای داشته باشه
ناشناس

۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
?? ببین چون فقط پدر و مادرشون مسلمان بود مسلمان بودن اگه بودا زاده بودن بودایی میشدن به همین ترتیب اگه....گاو پرست میشدن و... چون فقط فکر میکنن مسلمان هستن و دارن اسلام ناب رو اجرا میکنن میگه دیگه ...در را خدا بکشید
احمد

۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
کاش کمی سواد داشتی مشتی ! مگه اینکار علیف از مسلمان بودن مردم آذربایجان چیزی کم میکنه !!؟؟
بهزاد

۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
بسیار درست و زیبا نمادها مذهبی باید شخصی باشد اینکه اذان بگن بلند یا دسته راه بندازن نه فقط برای شیعه برای همه ادیان ممنوع باید باشه جز مکانهای خاص
سیدقاسم ابراهیمی

۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
جانم ب فدات یاحسین.. اعتقاد دارم ک دشمنات رسوا و نابود میشن.. اینو همیشه گذر زمان ثابت می کنه.. تو بهترینی یا حسین.. عزت تو همیشه روزافزونه.. حسادت می کنند وقتی می ببیند اربعین پا برهنه برات میلیونی میان.. عشق منی حسین جان..دوستت دارم امام حسین.. ان شا الله با خودت محشور بشم.. تو هوامو داشته باش برام بسه سلطان ..
احمد

۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
این سایبری هاون نمیتونن جواب سئوالات منطقی جنابعالی رو در مورد برخورد دوگانه رسانههای ایران در قبال مسلمانان چین و روسیه رو بدن ، رو آوردن به فحاشی و تهمت به شما ! زنده باشین بزرگوار .
احمد

۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
لطفاً از نحوه ی رفتار و برخورد دولت و جکومت چین با مسلمانان سین کیانگ ( اویغورها) یا نحوه برخورد روسیه با مسلمانان حجم و داغستان نیز گزارش تهیه کرده و در اختیار ملت مسلمان ایران قرار دهید! چون متاسفانه صدا و سیما و رسانه های کشور سیاست دو گانه در قبال مسلمانان کشورهای مختلف دارند .
حسین شرافت

۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
خوب البته اینکه علیپوف و دار و دستش افتادن تو دام اسراعیل و گول شیاطین را خوردند که شکی نیست و در این که هر شخص و گروه و دار و دسته ای و لشکری بخواد ب جنگ با امام حسین (ع) و دشمنی با اهل بیت و دوستداران ان امام سید و سالاره شهیدان برخیزد سرنگون و نابود خواهند شد هم شکی نیست ولی یک لحظه تامل و توجه هم در امورات کشوره خودمون داشته باشیم و ببینیم چه کسانی امروز بر سره خوده ما حکومت میکنند تصور کنید ان ارقام اختلاس ها را ان رانت و ویژه خواری ها را تصور کنید چطور دستبرد ب خزانه بیت المال میزنند و چند هزار چند هزار میلیاردی دزدی میکنند ان هم در شرایطی که بسیاری از مردم شریف و ابروداره کشور نزده خانواده و در محله و ایل و طایفه تحقیر شده و میشوند و روز ب روز بر اماره فقر و بیچارگی مردم افزوده میشود خوب در این شرایط چند نفر مفسد اقتصادی و ستون پنجم جنگ همه جانبه اقتصادی دشمنان این کشور و ملت گردن زده شدند نه تنها کسی گردن زده نشد بلکه چراغ سبزی شد بر دیگر مسعولان و مدیران رده بالا که با پول و سرمایه های این ملت مظلوم هرچه میخواهند بکنند ب کدام قانون دین و اسلام و اهداف اولیه نظام و رهبره انقلاب جانی حضرت مهدی موعود بنده رزمنده جنگ ۸ساله که جوانی و سلامتی خودمان را هزینه جنگ ۸ساله و دفاع از همین اب و خاک کردیم چهل سال است حق و حقوقمان لگد مال میشود چرا چهل سال است حقوق حقه پاسداران مستعفی اجباری پرداخت نمیشود پاسدارانی که تا لحظات اخره جنگ همه چیزشان را هزینه دفاع از همین کشور کردند ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,,,,,,,
مهدی

۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
تو حالت خوبه؟این چرندیات مغز و فکر یک انسان سالم نیست!ظلم و بدبختی مردم ما بیشترش بخاطر دلالی و اختلاس و دزدی هموطنان خودمانه.هموطن عزیز با تمام خانواده ماشین از شرکت میگیرن170میلیون میدن به دیگران 300میلیون در تمام مایحتاج مورد نیاز این گونه هستیم.ربط اینا به پرچم عزاداری ائمه اطهار چیه؟
پدرام

۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
تو که میگی حسین پرست و علی پرست و.... نیستی پس چکار به مسلمانان چین و مسلمانان روسیه و چچن داری دوره افکار یک بام و دو هوا تمام شده شما در حرفات خیلی تناقض داری
جواد

۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
با آل علی هرکه درافتاد ور افتاد .الهام علیف کثیف با اینکارش گور خودشو کند .کسی که روبروی اهلبیت پیامبر خصوصا اباعبدالله الحسین قرار بگیره ریشه اش خواهد سوخت .اونایی که دارین طرفداری رژیم کثیف علیف رو میکنید وامام حسین رو جزو خرافات میدونید این حرفمو بیاد داشته باشید الهام علیف روزی خوار وزار ودربه در خواهد شد .برید تاریخ رو ببینید وبخونید تا دستتون بیاد .
ناشناس

۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
خفه شو،لاشخوربی غیرت،داعشی نجس" مت هم معترض حکومتم اماانهاحق ندارندبامردم کشورشان باعقایدی که هزارسال قرنهاچون خون دررگهای مردمانشان هست مقابله کنند پس غلط میکنیدنام ازادی میبریدشاشیدم به هیکل طرفداران ازادی که باعقایدملتهابرخور دمیکنندوانچه خودشان دوست دارندازادو ا نچه دوست نداردودیگران دوست دارندممنو ع میشودپس حرامزاده نام مقدس ازادی رابر زبان نیاور،شماولدزناهاازیک مراسم عزادار ی هراس داریدفلک زده های کافربی دین،،،و دا عشیهای بیشرف رذل بااینحرکات قادرنخوا هیدبودبااعتقادات مردم درافتیدیکباره این مسایل قیام مردم رادنبال خواهدداشت من شایدگرسنه باشم امااعتقادم ازدست نمیدهم اماتوجغله گرسنه بشوی مادرت به حراج می گذاری،فرق من وتودراین هست،توفقط شکم وزیرشکم میبینی وبس غیرت شرف معرفت ا عتقادات خانواده بستگان همشهریهاووورافدا ی شکمت وزیرشکمت کردی بمیر،امثال تو هر گز اذری نیستنداذریهای اصیل غیرت دارندنا موس فروش نیستندواعتقادشان راهرگز به هیچ قیمتی نمیفروشندیاابوالفضل !!!؟؟
داوود

۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
هر که با خداوند و پیامبر(ص)و اولاد ایشان در بیفته در فاصله نه چندان دور ورمیفته.از نظر خودشون چون شیطان گول شأن زده مثلا با ایران درمیفتند.مطمئنا همه ما شاهد فروپاشی دولت آذربایجان خواهیم بود..فقط زمان لازمه..چوب خداوند صدا ندارد..
ناشناس

۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
خفه شوفاضلاب کثیف،ملت غیرت راخرافا ت نمیپندارداین تونوه وفرزندشعبون بی مخ وپری واقدس وشهنازتهرانی هستی که غیرت برایت بیمعناست شهرنوتعطیل شد و دوستانتان که دران مکان بودندازدیدتومردم هستندهمان هزارنفرهمکاران فاحشه ات را مردم خطاب میکنی انهافامیلهای توهستند که پدرشان نمیشناسندمردم نیستندحالاخر فهم شدی هرگزنام هم مرامیهایت رابامردم قاطی نکن،بگوماباندشعبون بی مخ فرزندان ونوه های شعبون پری اشرف اقدس شهرنو یی این مسایل راخرافات میدانیم افتاد !؟
ناشناس

۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
خفه شوفاضلاب کثیف،ملت غیرت راخرافا ت نمیپندارداین تونوه وفرزندشعبون بی مخ وپری واقدس وشهنازتهرانی هستی که غیرت برایت بیمعناست شهرنوتعطیل شد و دوستانتان که دران مکان بودندازدیدتومردم هستندهمان هزارنفرهمکاران فاحشه ات را مردم خطاب میکنی انهافامیلهای توهستند که پدرشان نمیشناسندمردم نیستندحالاخر فهم شدی هرگزنام هم مرامیهایت رابامردم قاطی نکن،بگوماباندشعبون بی مخ فرزندان ونوه های شعبون پری اشرف اقدس شهرنو یی این مسایل راخرافات میدانیم افتاد !؟
سعید

۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
من آذری هستم و دوستدار وعاشق اهلبیت،مخصوصا سمبل آزادگی و ایثار وشهادت،حسین(ع)هر آنچه در باکو میگذرد از کوتاهی دولتمردان ما بوده،خاندان ملحد و مافیائی علیف تمام خطوط قرمز ،خدا و پیغمبر و امام و مذهب و همسایگی را در نهایت گستاخی شکسته اند،این خاندان مرتد هستند و کافر و خونشان حلال.
سارا

۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
اویغور های چین در واقع کپی برابر اصل اصلاح طلبان ایران هستند اسما مسلمان اما رسما داعشی هستند
صبا

۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
همین حیدر علی اف سی سال پیش گفت که شما نمیتونید قیمت مرغ رو ثابت کنید، حالا هر وقت قیمت مرغ زیر و رو میشه به خودم میگم اون بنده خدا با اون سوتی هایی که میده عجب حرفی زده تاریخی!!
صادرات اسلام عنقلابی و دخالت در دیگر کشور ها باعث محدودیت مردم اونجا شده و حواس حکومت اونها از مسولین امنیتی ما خیلی جمع تره.
صادرات اسلام عنقلابی و دخالت در دیگر کشور ها باعث محدودیت مردم اونجا شده و حواس حکومت اونها از مسولین امنیتی ما خیلی جمع تره.
رضا دشتابی

۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
تووهابی داعشی هستی این برای مادقیقا اثبات گردیددروغگویی چون تویگانه پرست نیست تویک وحشی بیرحم داعشی هستی که طفل معصوم عراقی دخترک۸ساله رابه جرم شیعه بودن دراب انداختیدوتماشاکردیدوخند یدیدوناظرمرگ یک دختر۸ساله وجسدپدر و مادرشهیدش راجلوچشم کودکی دیگر گذاشتیدوباگریه های یک طفل خندیدید"باسر یک شیعه فوتبال بازی کردیدالاغ پدرت هست ماداعشیهای رذل بی بته رابااولین جملات در وغشان میشناسیم،خداوندازشماکه سرامام حسین ع ویارانش رادرجلوچشمان کودکان میبریدیدانتظاردیگری غیرازتشبیه امام حسین به بت نداشتیم شمافرق حرمت فرق تمجیدازمرام ومسلک شهیدان راباپرستش نمیدانیدبرایتان متاسفم،مغزشماتوسط افراد هرزه شستشودادند،اگرماامام حسین ع حضر ت ابوالفضل ووورامیپرستیدیم'دلیلی نداشت الله اکبروووبگوییم"نمازبخوانیم"شمارابیشعو رونفهم تربیت کردندوهرگز معنای حرمت به بزرگان ،سلسله مراتب ،رانخواهیدفهمیدشماکه زیارت اهل قبور،رفتن سرقبرپدرمادرشهیدان ووو وفاتحه خواندن راکفرمیپنداریدایارفتن به قبرامامزادگان بنام زیارت که توام با وضو گرفتن و نمازخواندن هست نامش بت پرستی است اگرامامزاده رابت مامیدانیدپس باخود هرگزفکرنمیکنیداینهاکه دراینجانمازمیخوانند الله اکبرگویندچه ارتباطی به بت پرستی دارد ؟بفهم ویادبگیرحرمت گذاشتن سلسله مراتب داردمابه یک بچه بایک پیرمرد،بایک عالم چه دینی چه عالم واستاد فیزیک،بابالاترین مولاو رهبرمان،یک جورحرمت نمیگذاریم امابه همه این افراداگراخلاق منحرف وفاسدی نداشته باشندووجودخداوندرانقض نکنندحرمت می گذاریم شمانام حرمت رابت پرستی بگذارید مشکل ازدرک وفهم خودتان هست،کسانی که برای ماوطن ما،مردم جهان،خون دادندحرمت قایلیم ماارامگاه حافظ وسعدی ومولاناوبابا طاهروووهم باحرمت وفاتحه خوانی وحتی نماز زیارت میرویم'ایانام بزرگان رازنده نگه داشتن بت پرستی میباشدجناب داعشی؟ شما مغزت شستشودادندوگرنه میدانستی،همه برا ی کارهایشان به دیگری واسطه میشوندوامرو زحتی درجهان مرسوم هست چین واسطه دو ستی ایران وعربستان میشود،مامشکلی داریم ازامامان خودشایدبعضی مواقع بخواهیم بعلت پاکی وایمانشان به خداوند واسطه شو ندایااین نامش بت پرستی است؟اگربت پر ستی است چرابه خدااعتقادداریم ودربعضی مواقع،که واقعامستاصل هستیم،امامان راوا سطه میکنیم،اگرمن درمدرسه ازمستخدم می خواهم واسطه شودتامدیرمدرسه مرراه دهدا یامعنایش این هست که مستخدم مدیر هست ؟؟ابتدامعانی لغات رابفهم بعدانهاراروی کاغذ بیاور،البته من شخصادرمواردی بابعضی حر فهای شیعه مخالفم امادرموردحرمت به اماما ن تخطی ازانراراکفرمیدانم.ایااسلام وقران و پیامبر چه چیزی ازماخواستندکه به ضرر بشر بت شده باشد،اعراب دخترزنده بگورمیکردا لبته بقیه اقوام هم به دختران بی حرمتی می کردنداسلام به شدت باقاتل انهادرگیرشد، زکات خمس وووتحت عنوان مالیات امروزدر اروپاوضع میشودتمام قوانین اسلام امروزدر بسیاری ازکشورهادقیقاانجام میشودامانامشا ن شایددینی نباشد،قانون اسلام زنا،رازشت و شلاق محکوم میکندزناتجاوزبه حقوق وازادی دیگران میباشدمسلماامروزهم کشورهایی که قانونمندهستندحتی غربیهازناتجاوزرامحکوم وحبس وزندان داردکدام قانون اسلام،زورگو یی هست !؟؟هرانسانی جهت دروعگویی باید نفعی مالی یامقامی ببرد،پیامبرکه جانش در خطربودسه سال تحریمهای ابوسفیان براوو یارانش تحمیل گردیدتحریمی که امروزترامپ ولدزنابرایران بدون دلیل تحمیل کرد،ایاپیامبر تسلیم شد،پیامبردربدترین شرایط بودنددرحا لیکه ابوسفیان میگفت هرچقدرثروت هرمقام بخواهی بهت میدهم اماپیامبرصله عزیزدل ، جان جانان درجواب فرموداگرماه رادردست راستم وخورشیددردست چپم قراردهیدهرگز دست ازفرمان خدابرنمیدارم،وبتهابایدشکسته شوندوهمه به سوی خدای یگانه رهنماشوند،ا یاغیرازحقیقت مبتواندچیزدیگری باشدکه من ازقبول اسلام سربازبزنم؟حتی درقران نحوه نمازخواندن هم نیامده است،شک نکنیدکه دلیلی برای اینکارخداوندبزرگ داشته،واگرایا ت خداوندنبودوشخص بودکه دستکاری میکر دونحوه اش باایاتی قیدمیکرداماپیامبرمورد امین تمام خلایق حتی دشمنانش بود،وخداو ندموردوثوق ترین رابه پیامبری برمی گزیند، خداونددقیقادوست داشته تابعضی مسایل را بشربعدازبه رشدرسیدن کم کم به ان پی ببرد وبه بلوغ برسد.بهرشکل دوست عزیزاگردا عشی نیستی حرمت شیعیان رابه بزرگان خو دبت پرستی نخوان"میلیونهافارس تورک اذر ی هندی عرب وووعاشقان بزرگان خودهستند وبرادران زیادی ازاهل سنت هم حرمت اماما ن دارندماحرمت داریم،ماامام راپرستش نمی کنیم انهاکه اینگونه به توالقاکردنددشمن توو دین اسلام هستندحرمت برهمه واجب هست اتفاقادراهل سنت که بیشترحرمت رایج هس وگویندهرگزحق نداریدبرعلیه پیشوای خود ا قدامی انجام دهیدوبایدتابع باشید،این هم از نظرشماحتماکفرهست.امیدوارم حرمتهاحفظ شودانگونه که تیم ورزشی اگربازیکنان حرمت سرمربی راحفظ نکنندبهترین تیم باشندحتمابا نتیجه ضعیف بازی راترک میکنندحرمتهاحفظ کنیم وانرابت پرستی نخوانیم،امیدهست باا ین تفکرالهام که اثبات شده مسلمان نمی باشد ودشمن مسلمانان میباشدباجنگیدن بباشیعیان شروع وشک نکنیدبااهل تسنن هم درگیرخوا هدشدوقیام خونین برعلیه الهام دراذربایجان دراینده ای بسیارنزدیک دورازانتظارنیست اذر یهاباغیرت تروباشعورتروشجاعترازان هستند که درتخیل افرادبگنجدوای انزمان که شاه عبا سهای اذربایجان برعلیه الهام قیام کنندهیچ قدرتی یارای شکست دادنشان نخواهدداشت اعتقادات اذریهارااحدی نمیتواندازانهابگیردوا قعیتهاخرافات نیستند،خرافات غذادادن به سگهای ولگردبیمارواوردن انهاداخل شهرتابیما ری هاری وووبین جمعیت گسترش دهندوبگو یندگناه داره!!درحالیکه درکشورهای غربی سگ بی صاحب رامیکشندوداخل شهروجود سگ بی صاحب معناندارد.باتشکر
ناشناس

۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
خفه شوفاضلاب کثیف،ملت غیرت راخرافا ت نمیپندارداین تونوه وفرزندشعبون بی مخ وپری واقدس وشهنازتهرانی هستی که غیرت برایت بیمعناست شهرنوتعطیل شد و دوستانتان که دران مکان بودندازدیدتومردم هستندهمان هزارنفرهمکاران فاحشه ات را مردم خطاب میکنی انهافامیلهای توهستند که پدرشان نمیشناسندمردم نیستندحالاخر فهم شدی هرگزنام هم مرامیهایت رابامردم قاطی نکن،بگوماباندشعبون بی مخ فرزندان ونوه های شعبون پری اشرف اقدس شهرنو یی این مسایل راخرافات میدانیم افتاد !؟
ناشناس

۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
خفه شوفاضلاب کثیف،ملت غیرت راخرافا ت نمیپندارداین تونوه وفرزندشعبون بی مخ وپری واقدس وشهنازتهرانی هستی که غیرت برایت بیمعناست شهرنوتعطیل شد و دوستانتان که دران مکان بودندازدیدتومردم هستندهمان هزارنفرهمکاران فاحشه ات را مردم خطاب میکنی انهافامیلهای توهستند که پدرشان نمیشناسندمردم نیستندحالاخر فهم شدی هرگزنام هم مرامیهایت رابامردم قاطی نکن،بگوماباندشعبون بی مخ فرزندان ونوه های شعبون پری اشرف اقدس شهرنو یی این مسایل راخرافات میدانیم افتاد !؟
امیر کرمی فر

۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
مرگ بر الهام علیف و جمهوری جعلی آذربایجان که قصد تجزیه ما را دارد!!! همه مردم جامعه بایستی در فرهنگ و عقیده و دین خویش آزاد باشند و مردم آذربایجان که هیچی حتی همه مردم جهان بایستی در انتخاب و حفظ فرهنگ های خویش آزاد باشند. چه یک مسلمان سنی چه شیعه چه یهودی چه خداناباور،همجنسگرا،ندانم گرا و ........
محمد رضا

۰۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
هرکه باآل علی دراوفتد ورافتد.نمونش روهم دیدند حکومت صدام و داعش ومسیح علی نژادو...واین آخری که مریم رجوی ومنافقین همشون دارند رسوا میشند.
ومکرو مکرالله ولله خیرالماکرین
ومکرو مکرالله ولله خیرالماکرین
رضا

۰۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
دست از این همه نفرت پراکنی علیه آذربایجان بر دارید . این یک قانون در آذربایجان است و هر کشوری قوانین خاص خودش رو داره ما همقوانینی داریم که دیگر ملتها آن را قبول ندارند . و اگر خواست عمومی ملت آذربایجان برخلاف آن باشد مطمئنا مجلس آن کشور خودش بلده اون رو عوض کنه .نصب پرچم امام حسین نه تنها در این کشور بلکه در بسیاری از کشورهای اسلامی دیگر ممنوعه . شما به آذربایجان گیر دادید . مثلا اگر میتونید در کشور عربستان در مکه و مدینه یک پرچم از امام حسین نصب کنید . در جایی که امام به دنیا آمدند .!!؟؟
ناشناس

۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
ظهورنزدیک است.شعله فتنه ازآذربایجان شروع میشه.خوب وبدبایدازهم جدابشن.اللهم عجل لولیک الفرج.
شاهین

۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
درود بر تو...
آقا همه دنیا بد هستند، همه اَخن، همه دنیا پی پدرو بی مادرند، همه دنیا کافر و ملحد و مشرک و بی دینو بی آبرو و فلان فلان شده اند، فقط و فقط و فقط ما خوبیم!!! جمهوری اسلامی خوبه!!! ما بالاییم!! همه کارامون درسته!! هممونم از طرف خود خدا و پیغمبر خدا و امامان و اهل بیت اومدیم و فقط حرف اونا رو میزنیم....
لعنت خدا و پیغمبر خدا و امامان خدا و خلق خدا بر هر کسی که بنام دین داره سر مردم کلاه میزاره و یو استفاده میکنه مخصوصا این آخوندای کذاب و دروغگو....
حالا وایسید واسه چند تا آخونده شپشو که هر چی میکشیم مقصر اصلی خوده خودشه هی بهم فحش و ناسزا و بد وبیراه بگید...
آقا همه دنیا بد هستند، همه اَخن، همه دنیا پی پدرو بی مادرند، همه دنیا کافر و ملحد و مشرک و بی دینو بی آبرو و فلان فلان شده اند، فقط و فقط و فقط ما خوبیم!!! جمهوری اسلامی خوبه!!! ما بالاییم!! همه کارامون درسته!! هممونم از طرف خود خدا و پیغمبر خدا و امامان و اهل بیت اومدیم و فقط حرف اونا رو میزنیم....
لعنت خدا و پیغمبر خدا و امامان خدا و خلق خدا بر هر کسی که بنام دین داره سر مردم کلاه میزاره و یو استفاده میکنه مخصوصا این آخوندای کذاب و دروغگو....
حالا وایسید واسه چند تا آخونده شپشو که هر چی میکشیم مقصر اصلی خوده خودشه هی بهم فحش و ناسزا و بد وبیراه بگید...
فرهاد

۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
وقتی ۹۰ درصد مردم آذربایجان شیعه هستند چرا نباید پرچم امام حسین بالا باشد!؟ اکثر مردم عربستان سنی و وهابی هستند و شیعه در اقلیت است ولی وعده ی خداوند حتمی هست و روزی پرچم امام زمان در همه جای جهان از جمله مکه بالا می رود
ناشناس

۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
ما بعد انقلاب پرچم دار نهضت حسین بودیم و اکثر مسلمین پذیرفت بودند . ولی در طی چهل سال چه در داخل و چه در بیرون مرز عمل کرد بدی داشتیم دیگر تمام کشور های مسلمان به ما نگاه منفی دارند و دولتها حاظر به ارائه اسلام از طریق ما نیستند ...و اینکه کشور نفوذ تند روی های ما را کنترل می کند دال بر مبارزه با امام حسین نیست ....
بیژن پارسا

۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
چرت وپرت نگو ،هرکی با آل علی در افتاد ور افتاد.
توهم همینطور
توهم همینطور
حسین

۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
دوست عزیز کمی به اعصابت مسط باش مگر قرارنیست بین ما شیعه حسین دوست وانها فرقی باشد؟
ناشناس

۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
درسته به ما ربط نداره هر کشوری چه قانونایی میزاره ولی خدایی مگه نمیگن کشور آزادی هستیم و فلان پس چرا به عقاید اسلامی توهین میکنن کشور آزاد به این معنی هست که هرکسی هرجور که بخواهد بتواند توی اون کشور زندگی کند چه یه فرد دیندار باشد چه بی دین باید همشون هرطور که میخاین زندگی کنن
تا به اینجا فهمیدیم کشور هایی که ادعای آزادی میکنن دقیقا پر محدودیت ترین کشورهان
تا به اینجا فهمیدیم کشور هایی که ادعای آزادی میکنن دقیقا پر محدودیت ترین کشورهان
رضا

۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
هر کشوری قانون خاص خودشو دارد...معلوم نیست داستان تواونکشوردر کل چی هست ..مثلا ایران قانون اجباری حجاب که اگه دختر بچه ای. موهاش دیده بشه رگ گردن خیلیها. باد میکند ..ولی در کل .پرچم حسینی را تابحال کسی نتونسته پایین بکشد...حتی با تخريب. قبر مبارک امام مظلوم ....
ناشناس

۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
زنده باد ایلهام علییو که دست تروریستها را از آذربایجان شمالی کوتاه کرده. ??????❤
ناشناس

۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
یقیناً خداوند کارمند شما نیست که از هر کسی بدتون بیاد به خداوند بگید نابودش کنه و خدا هم اطاعت امر کنه! شاید اونها نزد خداوند عزیزتر از شما و امثال شما باشند! و اوست که به نیکی می داند چه کسی بر حق است و چه کسی ناحق! یقیناً خداوند متعال با هیچ یک از شما جلسه نگذاشته و شما رو معاون یا دفتر خودش قرار نداده که واسه بقیه حکم صادر می کنید! التماس تفکر! گرچه مغزهای منجمد قادر به تفکر نیستند و تعصبات بیجا جلوی تفکر و اندیشه رو می گیره.
قاسم

۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
همین الان داخل ایران نظر سنجی بدون ترس و ارعاب بشه ، 60درصد مردم ایران به دین و مذهب هیچ اعتقادی ندارند ، 20 درصد هم فقط به خود خدا معتقدند و هیچ اعتقادی به امامان و ظهور مهدی ندارند ، فقط 20 درصد از جمعیت ایران معتقد هستند که اونم نصف شون بیسواد هستند ، البته اونایی که فقط به خدا اعتقاد دارند خداشناس واقعی هستند وگرنه کسی که همه چی رو از این امامو اون امام طلب میکنه اونا مشرک واقعی هستند
ناشناس

۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
حالا مثلا ایران شیعه چیکار کرده عزاداری کردید پرچم امام حسین بردید بالا ، که حال روز کشور این بشه آمار طلاق فساد خیانت زنا دزدی همه این بره بالا عاقبت عزاداری ها آخرش شد این ، آزربایجان یک کشور مستقل هست به کسی هم ربطی ندارد چگونه قانونی را در کشور اجرا میکند
ناشناس

۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
ای خدا پدر ومادرتو بیامرزه شاهین جان
اینا فک میکنن خدا فقط همونا رو هدایت کرده
کلا ایران چهل ساله هدایت شده به وسیله بعضیا،قبل از اون اصلا همه بی خدا بودن !!!!
دوس دارن همه مث خودشون فک کنن و اعتقاداتشون مث اونا باشه
هاع باوا شما راس میگین،نمایندگی انحصاری ایران خدا هم فقط مال شماست
فقط از دین و مذهبی حرف میزنن که هیچ بویی ازش نبردن و یادشون رفته دین براشون نازل شده که به انسانیت برسن و فقط با فحش و ناسزا با هم حرف میزنن
اونایی که اینجا با هر عقیده ای به دیگران فحاشی میکنن و معلوم نیس از کجا دارن میسوزن که بقیه باهاشون هم عقیده نیستن یه مشت آدمهای بی تربیت و بی شخصیتن که فقط اسم دینداری رو یدک میکشن و پدرومادرشون یا مثل خودشونن یا یادشون رفته تربیتشون کنن
خدایی هم که ازش حرف میزنین بندگانشو تو دین و عقیده آزاد گذاشته،حالا شماها شدین کاسه داغ تر از آش!!؟؟
روی سخنم با سایبری هایی نیس که بسته اینترنتی گرفتن و باید حلالش کنن
روی سخنم با بقیه س،اونا رو که بذارین راحت باشن
وااای چقد چندشه هاااا...بسته اینترنتی بهت بدن به شرط اینکه بیای کامنت ....
گوسفند بشوری پول بهت بدن بهتر از اینه....حالا ببینم کی بهش بر میخوره و میاد دستشو میگیره بالا
اینا فک میکنن خدا فقط همونا رو هدایت کرده
کلا ایران چهل ساله هدایت شده به وسیله بعضیا،قبل از اون اصلا همه بی خدا بودن !!!!
دوس دارن همه مث خودشون فک کنن و اعتقاداتشون مث اونا باشه
هاع باوا شما راس میگین،نمایندگی انحصاری ایران خدا هم فقط مال شماست
فقط از دین و مذهبی حرف میزنن که هیچ بویی ازش نبردن و یادشون رفته دین براشون نازل شده که به انسانیت برسن و فقط با فحش و ناسزا با هم حرف میزنن
اونایی که اینجا با هر عقیده ای به دیگران فحاشی میکنن و معلوم نیس از کجا دارن میسوزن که بقیه باهاشون هم عقیده نیستن یه مشت آدمهای بی تربیت و بی شخصیتن که فقط اسم دینداری رو یدک میکشن و پدرومادرشون یا مثل خودشونن یا یادشون رفته تربیتشون کنن
خدایی هم که ازش حرف میزنین بندگانشو تو دین و عقیده آزاد گذاشته،حالا شماها شدین کاسه داغ تر از آش!!؟؟
روی سخنم با سایبری هایی نیس که بسته اینترنتی گرفتن و باید حلالش کنن
روی سخنم با بقیه س،اونا رو که بذارین راحت باشن
وااای چقد چندشه هاااا...بسته اینترنتی بهت بدن به شرط اینکه بیای کامنت ....
گوسفند بشوری پول بهت بدن بهتر از اینه....حالا ببینم کی بهش بر میخوره و میاد دستشو میگیره بالا
ناشناس

۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
برای هر چیز نمیشه دلیل قانع کننده اورد. کشوری که پرچم اما حسین رو پایین میاره نیازی به نفرت پراکنی براش نیست خودش نفرت خالصه. و به همچین حرفی نمیگن روشن فکری می گن بهی اطلاع حرف زدن. مردم ایران جدیدا فکر می کنن یک سری از حرفاشون روشنفکری هست. اما نه اشتباه تا ابدیت اشتباه می مونه و براش دلیلی نیست. و من یک فرد متعصب نیستم و نمیخوام کسی رو نصیحت کنم. اما تا ابد اشتباه، اشتباه می مونه
ناشناس

۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینن پرچم
دیده دوران یاتار یاتماز حسینن پرچم
کاخ نامردان یاتار یاتماز حسینن پرچم
دیده دوران یاتار یاتماز حسینن پرچم
کاخ نامردان یاتار یاتماز حسینن پرچم
حامد

۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
لطفا از تالش ها و تات ها در جمهوری باکو بفرمایید چون حق ندارن به زبان مادری حرف بزنن..
لطفا از ۳۰ میلیون کرد کرمانج در ترکیه بگید که ترک کوهی نامیده میشن در صورتی که هزاران ساله در آناتولی هستند و از ۷ درصد دی ان ای ترکی در کشور ترکیه بگید..
لطفا از خودترک پندارا که فرق نژاد و زبان را نمی دونن بگید..
لطفا از نام های فارسی ایالت سین کیانگ یا ترکستان شرقی یا سغدی ها بگید که تا قبل از ورود مغولها به اونجا به زبان سغدی ایرانی حرف می زدن..
لطفا از دشمن های بابک خرمدین مثل ایتاخ بگید که سال ۲۰۰ هنوز ترک ها به آذربایجان نیامده بودن و غلام در خدمت عرب ها بودن ..
لطفا از پدران الهام علیف که کرد کرمانج بودن و از نژاد اردوغان که گرجی بود بگید..لطفا از تات و تالش های استان اردبیل بگید...
لطفا از ۳۰ میلیون کرد کرمانج در ترکیه بگید که ترک کوهی نامیده میشن در صورتی که هزاران ساله در آناتولی هستند و از ۷ درصد دی ان ای ترکی در کشور ترکیه بگید..
لطفا از خودترک پندارا که فرق نژاد و زبان را نمی دونن بگید..
لطفا از نام های فارسی ایالت سین کیانگ یا ترکستان شرقی یا سغدی ها بگید که تا قبل از ورود مغولها به اونجا به زبان سغدی ایرانی حرف می زدن..
لطفا از دشمن های بابک خرمدین مثل ایتاخ بگید که سال ۲۰۰ هنوز ترک ها به آذربایجان نیامده بودن و غلام در خدمت عرب ها بودن ..
لطفا از پدران الهام علیف که کرد کرمانج بودن و از نژاد اردوغان که گرجی بود بگید..لطفا از تات و تالش های استان اردبیل بگید...
فریدون

۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
به نظرمی رسدالهام علفی یهودی از نوادگان یزیدوشمرباشدکه اینگونه نسبت به شیعیان بغض وکینه دارد.
حامد

۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
لطفا از تالش ها و تات ها در جمهوری باکو بفرمایید چون حق ندارن به زبان مادری حرف بزنن..
لطفا از ۳۰ میلیون کرد کرمانج در ترکیه بگید که ترک کوهی نامیده میشن در صورتی که هزاران ساله در آناتولی هستند و از ۷ درصد دی ان ای ترکی در کشور ترکیه بگید..
لطفا از خودترک پندارا که فرق نژاد و زبان را نمی دونن بگید..
لطفا از نام های فارسی ایالت سین کیانگ یا ترکستان شرقی یا سغدی ها بگید که تا قبل از ورود مغولها به اونجا به زبان سغدی ایرانی حرف می زدن..
لطفا از دشمن های بابک خرمدین مثل ایتاخ بگید که سال ۲۰۰ هنوز ترک ها به آذربایجان نیامده بودن و غلام در خدمت عرب ها بودن ..
لطفا از پدران الهام علیف که کرد کرمانج بودن و از نژاد اردوغان که گرجی بود بگید..لطفا از تات و تالش های استان اردبیل بگید…
لطفا از ۳۰ میلیون کرد کرمانج در ترکیه بگید که ترک کوهی نامیده میشن در صورتی که هزاران ساله در آناتولی هستند و از ۷ درصد دی ان ای ترکی در کشور ترکیه بگید..
لطفا از خودترک پندارا که فرق نژاد و زبان را نمی دونن بگید..
لطفا از نام های فارسی ایالت سین کیانگ یا ترکستان شرقی یا سغدی ها بگید که تا قبل از ورود مغولها به اونجا به زبان سغدی ایرانی حرف می زدن..
لطفا از دشمن های بابک خرمدین مثل ایتاخ بگید که سال ۲۰۰ هنوز ترک ها به آذربایجان نیامده بودن و غلام در خدمت عرب ها بودن ..
لطفا از پدران الهام علیف که کرد کرمانج بودن و از نژاد اردوغان که گرجی بود بگید..لطفا از تات و تالش های استان اردبیل بگید…
سعید

۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
ازربایجان مردم حداکثر شیعه هستند،پدر الهام هم شیعه بوده،،اکنون محرز شده که ایشان وپدرش یهودی بوده وبخاطر حفظ موقعیت خودشون شیعه معرفی کردند،،شب دراز و قلندر بیدار،،
حامد

۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
از تالش ها و تات ها در جمهوری باکو بفرمایید چون حق ندارن به زبان مادری حرف بزنن..
از ۳۰ میلیون کرد کرمانج در ترکیه بگید که ترک کوهی نامیده میشن در صورتی که هزاران ساله در آناتولی هستند و از ۷ درصد دی ان ای ترکی در کشور ترکیه بگید..
از خودترک پندارا که فرق نژاد و زبان را نمی دونن بگید..
لطفا از نام های فارسی ایالت سین کیانگ یا ترکستان شرقی یا سغدی ها بگید که تا قبل از ورود مغولها به اونجا به زبان سغدی ایرانی حرف می زدن..
لطفا از دشمن های بابک خرمدین مثل ایتاخ بگید که سال ۲۰۰ هنوز ترک ها به آذربایجان نیامده بودن و غلام در خدمت عرب ها بودن ..
لطفا از پدران الهام علیف که کرد کرمانج بودن و از نژاد اردوغان که گرجی بود بگید..لطفا از تات و تالش های استان اردبیل بگید…
از ۳۰ میلیون کرد کرمانج در ترکیه بگید که ترک کوهی نامیده میشن در صورتی که هزاران ساله در آناتولی هستند و از ۷ درصد دی ان ای ترکی در کشور ترکیه بگید..
از خودترک پندارا که فرق نژاد و زبان را نمی دونن بگید..
لطفا از نام های فارسی ایالت سین کیانگ یا ترکستان شرقی یا سغدی ها بگید که تا قبل از ورود مغولها به اونجا به زبان سغدی ایرانی حرف می زدن..
لطفا از دشمن های بابک خرمدین مثل ایتاخ بگید که سال ۲۰۰ هنوز ترک ها به آذربایجان نیامده بودن و غلام در خدمت عرب ها بودن ..
لطفا از پدران الهام علیف که کرد کرمانج بودن و از نژاد اردوغان که گرجی بود بگید..لطفا از تات و تالش های استان اردبیل بگید…
مجید جوکار

۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
کعبه شود آزاد و بقیع اش شود آباد....
با آل علی هر که در افتاد ور افتاد
با آل علی هر که در افتاد ور افتاد
حسن

۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
شما لازم نکرده کارشناس مسائل دینی بشی کشوری که دین رسمی اون اسلام هست بی جا میکنه پرچم امام حسین پایین میکشه برو یه کم در مورد دین کشور آذربایجان تحقیق بکن بعد بیا حرف بزن ،
حسن

۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
از کی تا حالا شما شدی کارشناس مسائل مذهبی اینکه این همه امامان ما بر حفظ شعائر دینی تاکید میکنن دلیلش چیه،چرا روز اولی که پیامبر مکه رو فتح کرد بالای کعبه اذان گفته شد چرا روزی ۳ وعده بالای مساجد اذان گفته میشه ،حتما یه دلیلی داره ،این که میگه ایجاد سر وصدا میکنه ،این مساله هم قابل برسی هست اینکه سر وته یه اذان چند دقیقه طول میکشه بیشتر ۵ دقیقه نیست اما خیلی وقت ها ملت عروسی میگیرن تا ساعت ۲ یا ۳ نصف شب یه بند سر وصدا میکنن هیچ کس هم نمیتونه بگه چرا مزاحم استراحت دیگران میشید اون وقت ۵ دقیقه اذان شده سوهان روح شماها،
رضا

۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
چه ربطی دار
مسئولان آذربایجان فهمیدن که با پرچم و اینا کشور پیشرفت نمیکنه و برا همین دست از جهل برداشتند
مسئولان آذربایجان فهمیدن که با پرچم و اینا کشور پیشرفت نمیکنه و برا همین دست از جهل برداشتند
ناشناس

۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
جالبه ، هر وقت نظرها رو میخونم کسانی که توهین میکنند بد و بیراه و ناسزا میگن فقط کسانی هستند که دم از دین و اسلام میزنند ، چرا؟؟؟؟؟؟ اگه حق با شماست چرا ناسزا ؟؟ اینجوری دین رو معرفی میکنید؟؟؟؟؟ اسلام دین مهربانی است ...
رضا

۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
چرا فکر میکنید تمام دنیا باید بر اساس عقاید و باورهای ما رفتار کنند ما را در ایران به گروگان گرفته اید بس نیست با دیگر مردمان هم کار دارید؟؟؟؟ البته خدا شاهده اگر پولش را داشتم یکساهت هم نمیماند این را گفتم پیش دستی کنم به اونایی که میدونستم الان میگن ناراحتی از کشور برو
عیسی

۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
هر که با آل علی در افتاد،ور افتاد...
شب اول قبر برای همه ما نزدیکه....
شب اول قبر برای همه ما نزدیکه....
یونس

۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
چیزی نیست اونام دونبال یه چیزین که مردم رو باهاش گمراه کنن که بعدش بتونن اختلاص کنن حالا اونا پرچم امام حسین رو برا گمراهی گذاشتن مسئولین مملکت ما حجاب رو چون تا وقتی مردم فکرشون درگیر حجاب هست فکر دزدی ها رو نمیکنن
یونس

۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
چیزی نیست اونام دونبال یه چیزین که مردم رو باهاش گمراه کنن که بعدش بتونن اختلاص کنن حالا اونا پرچم امام حسین رو برا گمراهی گذاشتن مسئولین مملکت ما حجاب رو چون تا وقتی مردم فکرشون درگیر حجاب هست فکر دزدی ها رو نمیکنن
محمدعلی

۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
مرگ بر صهیونیست که شده ارباب الهام خانم ، خاک رر س تو که نمیفهمی ای نفهم.
محمد

۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
حالا در کشور ما که پرچم امام حسین بالا است چه کار شده است .جز فسا داختلاس گرانی تورم ریا و ظاهر سازی وزور گفتن رواج دروغ و... بهتر است دین را به حال خودش رها کنیم به نفع دین هم است
محمد

۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
با گردن زدن وسرکوب دگر اندیشان به این روز افتادیم کدام کشور با دار زدن وسرکوب توانسته مشکلاتش را حل کند تا نقد نباشد وانتقاد نباشد واحزاب قدرت مند مستقل نباشند وتا به رای مردم ونظر مردم احترام گذاشته نشود در بر همین پاشنه فساد وتورم وگرانی واختلاس و رانت و..خواهد چرخید
کامبیز

۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
علیف قمار بازبیسواد سابق و عروس نتان یابوی فعلی الت دست سیا وموساد هست .حق دارد با نماد های مذهبی مبارزه کند والا خودشان سرنگونش میکنتد
کامبیز

۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
علیف قمار بازبیسواد سابق و عروس نتان یابوی فعلی الت دست سیا وموساد هست .حق دارد با نماد های مذهبی مبارزه کند والا خودشان سرنگونش میکنتد
حمیدرضا

۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
قانون خدا از قانون انسان بالاتره اهل بیت کامل ترین انسان های روی زمین بوده ، هستند و خواهند بود اسلام کامل ترین دینه پس هر کی قلبا اعتقاد به اسلام و اهل بیت داره هر جا باشه به اعتقادات خودش پایبنده وقتی میگن تو غرب آزادیه پس برای همه باید باشه نه ی عده خاص
ناشناس

۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
اونوقت رقصیدن و قر دادن و بوسیدن و ... شخصی نیست که تو خیابون انجام میدین کسی که ناموسش تو دید عموم مردم باشه نمیتونه از شخصی بودن چیزی حرف بزنه ?
ناشناس

۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
حتی تو آزادترین کشورهای دنیا هم چیزی به اسم آزادی وجود نداره حالا یکیشم آذربایجان آزادی و انسانیت و هزار تا چیز دیگه فقط شعار هستن
امیر

۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
مشخصه که اونا عاقلتر شدن و فهمیدن لازم نیس سنگ اعراب رو به سینه بزنن در حالی که خورده اعراب این مرحله رو سالهاس رد کردن. فهمیدن چه دلیلی داره کاسه داغ تر از آش بشن. ولی ماها هنوز داریم در جا میزنیم و هنوز تو ۱۴۰۰ سال قبلیم و عربارو رو فرق سرمون جا دادیم درحالی که اونا به ما و کارامون میخندن
مهدی

۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
آقا رضا درود ..چرا ما بریم ..اونایی که مذهبی هستن برن عراق یا عربستان کشور اجدادیشون
ناشناس

۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
سارا خانم به نظرم نباید بدون تحقیق از چینی ها و یا هر جنایتکار دیگری دفاع کنی چون در گناه جنایات آنان شریک می شوی .
ناشناس

۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
آقا بهزاد منظورتون رو متوجه نمی شوم. در هر کشور اسلامی باید اذان گفته شود اصلا همین صدای اذان نشان دهنده این است که در آن منطقه و یا شهر تعداد زیادی مسلمان وجود دارد .از این گذشته صدای اذان انسان ها را برای عبادت خداوند یکتا فرا می خواند و بسیار آرامش بخش است. در مورد دسته های عزاداری هم به نظرم، اصلا همین مراسم زیبا باعث ایجاد شور و شوق و هیجان و اتحاد و همبستگی در بین مردم می شود.در بین تمام ملل انواع رسم های عجیب و غریب وجود دارد چرا به امام حسین و یا هر مراسم اسلامی دیگر که می رسد بعضی ها ساز مخالف می زنند؟ امام حسین نوه ی پیامبر ماست ،او الگوی هر انسان آزاده وشریفی است .و وجود این نوع مراسم باعث می شود که هر سال به شیعیان و مسلمانان تلنگر زده شود و ببیند که چقدر با امام حسین( ع) فاصله دارد .
ناشناس

۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
محمد خودت می دونی که این طور نیست اگر مسلمانان قرآن را هم خوب می خواندند و هم خوب عمل می کردند چرا این طور زندگی می کنند؟ دروغ،غیبت،تهمت،دزدی،ظلم وستم،شراب خواری،ربا،قمار بازی،قتل،کم فروشی ،زنا و....همه اش گناه است آیا مسلمانان این کارها را نمی کنند؟
نماز،روزه،حج،خمس وزکات ،انفاق، صدقه، امانتداری،وفای به عهد، راستگویی،حجاب و...از احکام ویا توصیه های قرآن است .
الان خوت قاضی باش چند رصد این کامنت ها پر از فحش و توهین و..است؟ آیا این کارها اسلامی است؟
نماز،روزه،حج،خمس وزکات ،انفاق، صدقه، امانتداری،وفای به عهد، راستگویی،حجاب و...از احکام ویا توصیه های قرآن است .
الان خوت قاضی باش چند رصد این کامنت ها پر از فحش و توهین و..است؟ آیا این کارها اسلامی است؟
آرش

۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
هر که با آل علی ع درافتاد ،ور افتاد!!حالا نتیجه آنرا بزودی خواهند دید!
ناشناس

۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
دمت گرم درود به شرفت که ازبین این همه کامنت یه نفر باغیرت دیدم که حرف حق زد
رضا

۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
خاک بر سرت با این افکارت غربزده
سنگ عرب به سینه نزن برو سنگ غربی به سینت بزن
سنگ عرب به سینه نزن برو سنگ غربی به سینت بزن
بهنام

۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
عزاداری برای امام حسین این مشکلات رو پیش نیاورده بی حیایی و بی عفتی و بی غیرتی گرفتارتون کرده
ارغنون

۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
نه نرو عزیز دل بمون ولی لااقل اندازه همونایی که سنگشونو به سینه میزنی، مرد باش و شجاعت داشته باش و پرچم همجنسگرایی را روی درب خونه ات بزن.خخخخ
علی

۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
کرد کرومانج جانم .برای چوپانی زمان بهرام چوبین .بعد زمان سلجوقیها از کشمیر امده اند .ببینید هیچ تاریخی ندارید .هرجا هم باشید دشمن ان کشور هستید .شما بروید به تشیع یعنی اسلام واقعی بگروید بعد سخن بگویید .حرفایت جز اناراشسیم چیزی نبود.بگذار پیرواک حسین حرف بزنند
ساسان

۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
ایرانیان از دوران باستان تا الان برای
ملی گرایی اهمیت وافری قائل بوده اند.جدا از بحث مذهب و شخصیت بالا و نمونه امام حسین(ع),یکی از دلائل علاقه شدید ایرانیان به امام حسین(ع)نیز که کمتر به آن پرداخته شده،همین دلیل ملی گرایانه ایرانیان است.همسر امام حسین و مادر امام سجاد(ع)شهربانو دختر یزدگرد و ایرانی بوده است ودرچند کتاب تاریخی از امام حسین، با عنوان «داماد ایران»نام برده شده است.یعنی از امام حسین به بعد،تمام ائمه نژاد عرب نبودند ،بلکه نژادشان ایرانی،عرب بوده است.
ملی گرایی اهمیت وافری قائل بوده اند.جدا از بحث مذهب و شخصیت بالا و نمونه امام حسین(ع),یکی از دلائل علاقه شدید ایرانیان به امام حسین(ع)نیز که کمتر به آن پرداخته شده،همین دلیل ملی گرایانه ایرانیان است.همسر امام حسین و مادر امام سجاد(ع)شهربانو دختر یزدگرد و ایرانی بوده است ودرچند کتاب تاریخی از امام حسین، با عنوان «داماد ایران»نام برده شده است.یعنی از امام حسین به بعد،تمام ائمه نژاد عرب نبودند ،بلکه نژادشان ایرانی،عرب بوده است.
ناشناس

۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
آقا ساسان خدا رو شکر که اینترنت هست .اگر می شود لطف کن و برو سرچ کن و بزن مادر امام سجاد ببین چی می خونی؟ حالا نژاد امامان هر چیزی که باشد چه فرقی می کند؟ مگر شما به خاطر نژادشان به آن ها احترام می گذارید؟ حالا پیامبر و سه امام و حضرت فاطمه که با نژاد آریایی وصلت نکردند پیش شما احترامشان از امام سجاد کمتر است؟ چرا هر چیزی را به نژاد پرستی ربط می دهید؟ اصلا ثابت نشده که دختران پادشاه ایران اسیر شدند و یکی از آنها ...بعد هم کلا می گویند بعد از به دنیا آمدن بچه از دنیا رفته .یعنی قشنگ خودشون رو از هر سوالی و جوابی خلاص می کنند.
ناشناس

۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
آقا امیر حالا مشکل شما چیه؟ شما چه مشکلی با مراسم ماه محرم دارید؟این مراسم چه آسیبی به شما و یا مملکت می زند؟ بیشتر مخارج مراسم ماه محرم رو مردم می دهند و مردم در این مجالس بیشتر با اسلام آشنا می شوند.چه اشکالی داره که امام حسین الگوی ما باشه؟ عرب های شیعه هم در کشورهای عربی برای امام حسین عزاداری می کنند و سنی ها هم به امام حسین احترام می گذارند.امام حسین مختص قوم خاصی نیست همانطور که اسلام مختص قوم خاصی نیست .
ناشناس

۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
جناب ناشناس ، این مشکلاتی که نام بردید ربطی به عزاداری ها ندارد.وقتی امام حسین به یارانش می گوید هر کس که بدهی دارد برگردد و بدهی خودش را پرداخت کند نتیجه می گیریم که اهمیت حق الناس مهمتر از جنگیدن در کنار وَلیِّ خداست هر کسی فقط به همین یک جمله فکر می کرد دیگر نه دزدی می کرد و نه خیانت و نه فساد و...وقتی امام حاضر به بیعت با یزید نمی شود و می گوید کسی مثل من با کسی مثل تو بیعت نمی کند به ما درس شجاعت و ایستادگی در برابر ظالم و رسوا کردن او را می دهد. او با این کار یزید را تحقیر کرد. وقتی که در زمان نبرد نماز را اقامه می کند اهمیت نماز را به ما یادآور می شود.وقتی با خانواده و یارانش به میدان می رود به ما درس می دهد که برای دفاع از حق منتظر کسی نباش و... من هر چه بیشتر به کارهای امام حسین فکر می کنم بیشتر به این نتیجه می رسم که تعداد شیعیان واقعی اندکند و در واقع بیشتر ما فقط محب و دوستدار امام حسین هستیم .قربان امام حسین بشوم که هنوز هم او را نشناختیم
ناشناس

۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
مهدی خان سلام ، والله فعلا ما تو عراق هم هستیم و صدای عراقی ها رو در آوردیم ،عربستان هم به ما اجازه نمی دهد و الا ما از خدامونه ،فکر می کنی چرا وارد یمن شدیم ؟ چون همسایه عربستان است .ما که تمام تلاشمون رو کردیم شما هم کمی صبر کنید .
حمیدرضا

۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
ببین امیر پفیوز ، این یاد بگیر که برای دیگران تعیین تکلیف نکنی ، اگه تو توی مراسم امام حسین(ع) شرکت نمیکنی خب نکن به درک ، ولی حق نداری به پیروان امام حسین توهین کنی ، ثانیا کسی تو این مراسمات سنگ اعرابچ به سینه نمیزنه بلکه بر عکس سران و اشراف عرب بخاطر جنایتی که درحق خدا و دین خدا و پیامبر و اهل بیت(ع) کردن مورد لعن و نفرین قرار میگیرین ،
این شما عاریایی های مجوس کولی هستید که با توهین و تحقیر مسلمانان شیعه سنگ اعراب و بنی امیه و رژیم سعودی رو به سینه میزنید
دیگه نگم که جریان نکبت بار ناسیونالیسم عاریایی و پانفارسیسم تمام قد از معاویه و یزید دفاع میکنه و ائمه (ع) رو محکوم میکنن
حتی یکی شون با کمال وقاحت میگفت درود بر معاویه و یزید
خب این نشونه چیه ، آیا سنگ اعراب رو به سینه زدن نیست ، اون معاویه ای که یک عرب متعصب فاشیست هست
یعنی خاک عالم بر سرتون ، پفیوز و بی شرف و احمق دیدم و لی به پفیوزی و بی شرفی ناسیونالیست های عاریایی ندیدم
این شما عاریایی های مجوس کولی هستید که با توهین و تحقیر مسلمانان شیعه سنگ اعراب و بنی امیه و رژیم سعودی رو به سینه میزنید
دیگه نگم که جریان نکبت بار ناسیونالیسم عاریایی و پانفارسیسم تمام قد از معاویه و یزید دفاع میکنه و ائمه (ع) رو محکوم میکنن
حتی یکی شون با کمال وقاحت میگفت درود بر معاویه و یزید
خب این نشونه چیه ، آیا سنگ اعراب رو به سینه زدن نیست ، اون معاویه ای که یک عرب متعصب فاشیست هست
یعنی خاک عالم بر سرتون ، پفیوز و بی شرف و احمق دیدم و لی به پفیوزی و بی شرفی ناسیونالیست های عاریایی ندیدم
حمیدرضا

۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
قاسم تو که نظر سنجی نکردی ، علم غیب داری ؟! چی مصرف میکنی ساقیت کیه جنس ناجور میده دستت ، ازقدیم گفتن کافر همه را به کیش خود پندارد ،
ثانیا شما خداشناس نیستید شما مشرک و مرتد واقعی هستید که یا کوروش پرست و بت پرست هستید و درمقابل گور کوروش رکوع و سجود میکنید و مثل گوسفند خودتونو به خاک میمالید یا بهائی بت پرست هستید و هر روز سه بار به طرف گور بهاء الله نماز میخونید و به رکوع و سجده میرید(به خیال خام شون پروردگار عالم در لاشه متعفن بهاءالله حلول کرده) و یا ناصبی عُمَرپرست هستید که در دین جعلی شون عمر جایگاهی بالاتر از خدا قرار داره و خدا سخنگو و پیامرسان عمر هست بنا به خواست و فرمایش ایشون بسیاری از آیات قرآن رو نازل میکرده (موافقات عمر) که این شرک و کفر محضه
حالا به من بگو از کی تاحالا کوروش پرستها و بهاءالله پرستها و عمرپرستها شدن خدا شناس واقعی ولی مسلمون ها که فقط به یک خدا ایمان دارن و فقط اونو میپرستن میشن خدا نشناس
سوما ما مسلمون ها بر خدا توکل میکنیم و همه چیز رو از خدا میخوایم برخلاف لجن پراکنی های تو ، دین ما به ما میگه توکل تون همیشه به خدا باشه و هرچیزی رو که میخواید از خداند بخواهید ولی این هیچ تنافی با درخواست از بندگان خدا و توسل به اسباب نداره ، اگه اینطور باشه دیگه هیچ احدی نمیتونه از یکی دیگه چیزی بخواید
خریت هم حدی داره ،
بت پرستی ها تون شماها رو به مشرک تبدیل نمیکنه ولی توسل و کمک گرفتن از دیگران که یک امر کاملاً طبیعی در دنیا هست آدم رو به مشرک تبدیل میکنه ???
ثانیا شما خداشناس نیستید شما مشرک و مرتد واقعی هستید که یا کوروش پرست و بت پرست هستید و درمقابل گور کوروش رکوع و سجود میکنید و مثل گوسفند خودتونو به خاک میمالید یا بهائی بت پرست هستید و هر روز سه بار به طرف گور بهاء الله نماز میخونید و به رکوع و سجده میرید(به خیال خام شون پروردگار عالم در لاشه متعفن بهاءالله حلول کرده) و یا ناصبی عُمَرپرست هستید که در دین جعلی شون عمر جایگاهی بالاتر از خدا قرار داره و خدا سخنگو و پیامرسان عمر هست بنا به خواست و فرمایش ایشون بسیاری از آیات قرآن رو نازل میکرده (موافقات عمر) که این شرک و کفر محضه
حالا به من بگو از کی تاحالا کوروش پرستها و بهاءالله پرستها و عمرپرستها شدن خدا شناس واقعی ولی مسلمون ها که فقط به یک خدا ایمان دارن و فقط اونو میپرستن میشن خدا نشناس
سوما ما مسلمون ها بر خدا توکل میکنیم و همه چیز رو از خدا میخوایم برخلاف لجن پراکنی های تو ، دین ما به ما میگه توکل تون همیشه به خدا باشه و هرچیزی رو که میخواید از خداند بخواهید ولی این هیچ تنافی با درخواست از بندگان خدا و توسل به اسباب نداره ، اگه اینطور باشه دیگه هیچ احدی نمیتونه از یکی دیگه چیزی بخواید
خریت هم حدی داره ،
بت پرستی ها تون شماها رو به مشرک تبدیل نمیکنه ولی توسل و کمک گرفتن از دیگران که یک امر کاملاً طبیعی در دنیا هست آدم رو به مشرک تبدیل میکنه ???
حمیدرضا

۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
مرتیکه کولی احمق ، مراسم عزاداری عاشورا جهل نیست جهل اون کولی بازی هایی هست که امثال تو در پاسارگاد انجام میدن و به محض اینکه پاتون به پاسارگاد میرسه مثل زامبی ها به طرف گور کوروش هخامنشی هجوم میبرید و درمقابلش رکوع و سجود میکنید و به خاک می افتید
نه اینکه در زمان چاه تون خیلی پیشرفته بودید ، عرضه نداشتید حتی یه پزشک تربیت کنید
امام حسین کسیه که هم گاندی و هم ماندلا گفته بودن ما در مبارزات مون علیه استعمار انگلیس قیام عاشورا رو الگوی خودمون قرار داده بودیم پس تعجب نیست که چرا نوکران و پادو های ارباب انگلیس با عاشورا مشکل دارن
نه اینکه در زمان چاه تون خیلی پیشرفته بودید ، عرضه نداشتید حتی یه پزشک تربیت کنید
امام حسین کسیه که هم گاندی و هم ماندلا گفته بودن ما در مبارزات مون علیه استعمار انگلیس قیام عاشورا رو الگوی خودمون قرار داده بودیم پس تعجب نیست که چرا نوکران و پادو های ارباب انگلیس با عاشورا مشکل دارن
حمیدرضا

۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
آره راست میگی ناشناس ما از خدا دوریم ولی یزید . یزیدیان و امثال جنابعالی خیلی با خدا مچ هستین ???
حمیدرضا

۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
ایغور های چین بیشتر شون سنی هستن و هیچ ربطی هم به ما ندارن ولی مردم جمهوری آذربایجان اکثریت مسلمان شیعه هستن و زمانی هم پاره تن ما بودن ، والسلام نامه تمام
حمیدرضا

۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
اینو راست گفتی احمد، دقیقا منم بارها همینو بهشون گفتم که ، خاک قره باغ خاک مسلمون هاست نه ارث پدر علی اف
حمیدرضا

۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
پرفسور سجاد خرافات کولی بازی های امثال تو در پاسارگاد هست وقتی درمقابل گور منتسب به کوروش رکوع و سجود میکنید که دراصل متعلق به یک یونانی هست
یا اون منشور جعلی که بهش نسبت میدید یا ترجمه دروغین منشور جعلی کوروش که شاه و خواهرش براش ساختن
یا اون نژاد پاک و برتر آریایی تون !! ببین خرافات همین ویروس هایی هست که تو ذهن منجمد عاریایی تو هست نه وقایع تاریخی
یا اون منشور جعلی که بهش نسبت میدید یا ترجمه دروغین منشور جعلی کوروش که شاه و خواهرش براش ساختن
یا اون نژاد پاک و برتر آریایی تون !! ببین خرافات همین ویروس هایی هست که تو ذهن منجمد عاریایی تو هست نه وقایع تاریخی
حمیدرضا

۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
ناشناس ، تو عمرپرستی نه خدا پرست هم عمرپرستی هم ابن عبدالوهاب پرست ، بیخود خودتو قاطی ما مسلمون ها نکن خر وهابی ، همین مونده بود که پای سگ وهابی داعشی نجس به این سایت وا بشه واقعا متاسفم ، گفتم عمرپرستی دلیلش هم اینکه در دین جعلی شما عمر در جایگاهی بالاتر از خداوند قرار داره و خدا سخنگو و پیامرسان عُمَر هست و به خواست و فرمایش اون بسیاری از آیات قرآن رو نازل میکرده که این کفر و شرک محض و عُمرپرست هست و خیلی واضحه که وقتی شما مدعی بشید که الله بعضی از آیات رو از روی کلام عمر کپی کرده این عمرپرستی و بت پرستی هست و افتراء به خداونده که بگید بعضی از آیات قرآن کلام عمر هست و نه الله و ملاهای دجال سعودی تون با چنین خزعبلاتی وادعاهای مزخرفی عمر رو تسبیح و عبادت میکنن همون طور که مسلمونا با حمد و تسبیح خداوند اونو عبادت میکنن
ثانیا ما که نفهمیدیم که منظورت از این خزعبلاتی که بهم بافی چیه ولی اینو بدون برخلاف نظر ملایان دجال و ابلیس سعودی طبق قرآن و سوری شوری ، مزد رسالت پیامبر دوست داشتن و محبت نسبت به خاندان ایشان( آل کسا) هست ، ثانیا ما مسلمون ها مثل رفقای کوروش پرست و بهاءالله تو نیستیم که به طرف گور کسی رکوع و سجود کنیم و نماز بخونیم و برخلاف همپیاله های کوروش پرست تو که کوروش هخامنشی رو به خاطر خودش و قدرت و سلطنتش دوست دارن ، ولی ما بخاطر محبت پیامبران و ائمه رو داریم ، چون بندگی و اطاعت از خداوند رو به نحو احسن بجا آوردن به خاطر صفات و ویژگی ها شون مثل خداپرستی و خداترسی و تقوا و پرهیزگاری و عبادات خالصانه شون به خاطر اینکه جونشونو برای خدا و دین خدا قربانی کردن ، ولی رفقای کوروش پرست تو فقط بخاطر خود کوروش و قدرت و سلطنت و پادشاهی و کشور گشایی هاش دوستش دارن
و به طرفش رکوع و سجود میکنن و این کوروش پرستی هست چون هم قدرت و سلطنت دراصل مال خداست و هم رکوع و سجود بندگان ویژه خدا هست
آقای وهابی داعشی این چرندیاتو اول به خودت که عُمر پرستی بگو و بعد هم به رفقای کوروش پرست و بهائی بهاءالله پرستت بگو
ثانیا ما که نفهمیدیم که منظورت از این خزعبلاتی که بهم بافی چیه ولی اینو بدون برخلاف نظر ملایان دجال و ابلیس سعودی طبق قرآن و سوری شوری ، مزد رسالت پیامبر دوست داشتن و محبت نسبت به خاندان ایشان( آل کسا) هست ، ثانیا ما مسلمون ها مثل رفقای کوروش پرست و بهاءالله تو نیستیم که به طرف گور کسی رکوع و سجود کنیم و نماز بخونیم و برخلاف همپیاله های کوروش پرست تو که کوروش هخامنشی رو به خاطر خودش و قدرت و سلطنتش دوست دارن ، ولی ما بخاطر محبت پیامبران و ائمه رو داریم ، چون بندگی و اطاعت از خداوند رو به نحو احسن بجا آوردن به خاطر صفات و ویژگی ها شون مثل خداپرستی و خداترسی و تقوا و پرهیزگاری و عبادات خالصانه شون به خاطر اینکه جونشونو برای خدا و دین خدا قربانی کردن ، ولی رفقای کوروش پرست تو فقط بخاطر خود کوروش و قدرت و سلطنت و پادشاهی و کشور گشایی هاش دوستش دارن
و به طرفش رکوع و سجود میکنن و این کوروش پرستی هست چون هم قدرت و سلطنت دراصل مال خداست و هم رکوع و سجود بندگان ویژه خدا هست
آقای وهابی داعشی این چرندیاتو اول به خودت که عُمر پرستی بگو و بعد هم به رفقای کوروش پرست و بهائی بهاءالله پرستت بگو
حمیدرضا

۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
به ناشناس وهابی داعشی: مرتیکه جرمبر احمق بیخود خودتو قاطی ما مسلمونا نکن چون تو عُمرپرستی نه خدا پرست هم عمرپرستی و هم ابن عبدالوهاب پرست
میگم عمرپرستی چون در دین جعلی شما عمر در جایگاهی بالاتر از خدا قرار داره در آیین دروغین شما الله سخنگو و پیامرسان عُمَر هست که بسیاری از آیات قرآنو به خواست و فرمایش اون نازل میکرده که این کفر محض و عمرپرستی هست ، درواقع بسیاری از آیات قرآن رو کلام عمر میدونید نه خداوند متعال و ملایان دجال و ابلیس سعودی یهودی تون هم با همین ادعاهای کفری عمر رو تسبیح و عبادت میکنن همونطور که مسلمون ها خداوند رو حمد و تسبیح میکنن
پس اینا رو به خودتون بگویید که و رفقای کوروش پرست تان که کوروش کویر رو به خاطر قدرت و سلطنت و پادشاهیش میپرستن و در مقابلش رکوع و سجود میکنن و به خاک می افتن،
درحالیکه قدرت و سلطنت حقیقی خاص خدا و مال خداست و رکوع و سجود و خاکساری هم مخصوص خدا هست
و دقیقا به همین خاطر رفقای کوروش پرستت مثل خودت بت پرست هستن همون طور که رفقای بهائی ت بهاءالله پرست هستن و هرروز سه وعده به طرف گور بهاءالله نماز میخونند و به رکوع و سجده میرن چون به خیال خام شون پروردگار عالم در لاشه متعفن بهاءالله حلول کرده !!!
ولی ما مسلمون ها که پیروان پیامبر(ص) و اهلبیت(ع) هستیم از گند و نکبت شما برئ هستیم و بیزار
انبیاء(ع) و پیامبر(ص) و أئمه(ع) رو دوست میداریم،
فقط بخاطر خدا، بخاطر ویژگی ها و صفات اونها بخاطر خداپرستی و خداترسی شون به خاطر اینکه عبادت و بندگی خداوند رو به نهو احسن بجا آوردن و حتی جونشونو برای خدا و دین خدا فدا کردن
و دقیقا به همین خاطره که خدا در سوره شوری فرمودند که : ای پیامبر به اونها بگو بابت رسالتم هیچ مزد و رسالتی نمیخوام مگر دوست داشتن خویشانم
بنابراین هم پیامبر و ائمه عاشق خدا هستن( به خاطر خدایی خدا)
وهم خدا پیامبر و اهلبیت رو دوست داره(بخاطر عبادت بندگی خالصانه اونها)
و دقیقا فلسفه دوست داشتن و محبت به پیامبران و ائمه هم بیشتر در همین دو دلیل خلاصه میشه
علت مراسم محرم و عاشورا هم تأیید و تصدیق و موافقت با عمل هست که سیدالشهداء(ع) هست که جان شیرینش رو فدای خدا و دین خداوند کرد
ما مسلمون های شیعه چون جان دادن در راه خدا برای ما مطلوب هست مراسم محرم رو برگذار میکنیم و بر این کار صحه میگذاریم
میگم عمرپرستی چون در دین جعلی شما عمر در جایگاهی بالاتر از خدا قرار داره در آیین دروغین شما الله سخنگو و پیامرسان عُمَر هست که بسیاری از آیات قرآنو به خواست و فرمایش اون نازل میکرده که این کفر محض و عمرپرستی هست ، درواقع بسیاری از آیات قرآن رو کلام عمر میدونید نه خداوند متعال و ملایان دجال و ابلیس سعودی یهودی تون هم با همین ادعاهای کفری عمر رو تسبیح و عبادت میکنن همونطور که مسلمون ها خداوند رو حمد و تسبیح میکنن
پس اینا رو به خودتون بگویید که و رفقای کوروش پرست تان که کوروش کویر رو به خاطر قدرت و سلطنت و پادشاهیش میپرستن و در مقابلش رکوع و سجود میکنن و به خاک می افتن،
درحالیکه قدرت و سلطنت حقیقی خاص خدا و مال خداست و رکوع و سجود و خاکساری هم مخصوص خدا هست
و دقیقا به همین خاطر رفقای کوروش پرستت مثل خودت بت پرست هستن همون طور که رفقای بهائی ت بهاءالله پرست هستن و هرروز سه وعده به طرف گور بهاءالله نماز میخونند و به رکوع و سجده میرن چون به خیال خام شون پروردگار عالم در لاشه متعفن بهاءالله حلول کرده !!!
ولی ما مسلمون ها که پیروان پیامبر(ص) و اهلبیت(ع) هستیم از گند و نکبت شما برئ هستیم و بیزار
انبیاء(ع) و پیامبر(ص) و أئمه(ع) رو دوست میداریم،
فقط بخاطر خدا، بخاطر ویژگی ها و صفات اونها بخاطر خداپرستی و خداترسی شون به خاطر اینکه عبادت و بندگی خداوند رو به نهو احسن بجا آوردن و حتی جونشونو برای خدا و دین خدا فدا کردن
و دقیقا به همین خاطره که خدا در سوره شوری فرمودند که : ای پیامبر به اونها بگو بابت رسالتم هیچ مزد و رسالتی نمیخوام مگر دوست داشتن خویشانم
بنابراین هم پیامبر و ائمه عاشق خدا هستن( به خاطر خدایی خدا)
وهم خدا پیامبر و اهلبیت رو دوست داره(بخاطر عبادت بندگی خالصانه اونها)
و دقیقا فلسفه دوست داشتن و محبت به پیامبران و ائمه هم بیشتر در همین دو دلیل خلاصه میشه
علت مراسم محرم و عاشورا هم تأیید و تصدیق و موافقت با عمل هست که سیدالشهداء(ع) هست که جان شیرینش رو فدای خدا و دین خداوند کرد
ما مسلمون های شیعه چون جان دادن در راه خدا برای ما مطلوب هست مراسم محرم رو برگذار میکنیم و بر این کار صحه میگذاریم
حمیدرضا

۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
به امیر: لازم نکرده تو و امثال تو از عاقل بودن حرف بزنید ، فقط کافیه کارایی که همکیشان و هم مسلکانت در پاسارگاد انجام میدن یادت بیارم که چطور مثل زامبی به مقبره کوروش هخامنشی هجوم میبرن و درمقابل گور کوروش رکوع و سجود میکنن تا بفهمی که شماها چقدر عاقلید
ثانیا اگه تو توی مراسم محرم شرکت نمیکنی خب نکن به درک ولی حق نداری به پیروان امام حسین(ع) توهین کنی ،
کسی تو این مراسمات سنگ اعرابو به سینه نمیزنه بلکه برعکس تو این مراسمات سران و اشراف عرب بخاطر جنایتی که درحق دین خدا و پیامبر خدا و اهل بیت کردن مورد لعن و نفرین قرار میگیرن
این شما ناسیونالیست های عاریایی هستید که با توهین و تحقیر مسلمانان شیعه سنگ سران عرب و بنی امیه و وهابی ها رو به سینه میزنید
دیگه از این نگم که جریان ننگین و نکبت بار ناسیونالیسم عاریایی پانفارسیسم تمام قد از سران اعراب یعنی معاویه و یزید و بنی امیه دفاع میکنه و پیامبر(ص) و ائمه (ع) رو محکوم میکنن و تا جایی که حتی خیلی از همین آقایون عاریایی کوروشی بر معاویه و یزید و بنی امیه عرب متعصب ناسیونالیست درود میفرستن ،
یعنی خاک عالم بر سرتون کنن ، بی شرم و احمق دیدم ولی به بی شرمی و حماقت ناسیونالیست های عاریایی ندیدم
ثانیا اگه تو توی مراسم محرم شرکت نمیکنی خب نکن به درک ولی حق نداری به پیروان امام حسین(ع) توهین کنی ،
کسی تو این مراسمات سنگ اعرابو به سینه نمیزنه بلکه برعکس تو این مراسمات سران و اشراف عرب بخاطر جنایتی که درحق دین خدا و پیامبر خدا و اهل بیت کردن مورد لعن و نفرین قرار میگیرن
این شما ناسیونالیست های عاریایی هستید که با توهین و تحقیر مسلمانان شیعه سنگ سران عرب و بنی امیه و وهابی ها رو به سینه میزنید
دیگه از این نگم که جریان ننگین و نکبت بار ناسیونالیسم عاریایی پانفارسیسم تمام قد از سران اعراب یعنی معاویه و یزید و بنی امیه دفاع میکنه و پیامبر(ص) و ائمه (ع) رو محکوم میکنن و تا جایی که حتی خیلی از همین آقایون عاریایی کوروشی بر معاویه و یزید و بنی امیه عرب متعصب ناسیونالیست درود میفرستن ،
یعنی خاک عالم بر سرتون کنن ، بی شرم و احمق دیدم ولی به بی شرمی و حماقت ناسیونالیست های عاریایی ندیدم